Marketing w Internecie

Jak mogę wesprzeć Twój biznes?

Strategia marketingowa

Jeżeli dopiero zaczynasz, warto opracować konkretny plan działania. Dobrze przygotowana strategia marketingowa pozwoli Ci uniknąć zbędnych kosztów i skupić siły na właściwych działaniach. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w takich działaniach jak:

  • ustalenie grupy docelowej odbiorców i znalezienie jej w sieci;
  • przygotowanie person sprzedażowych;
  • ustalanie lejków sprzedażowych;
 

Analiza działań w Internecie

Jeżeli działasz już w sieci, tylko masz wrażenie, że te działania nie przynoszą założonych efektów, czas je zweryfikować!

W przygotowanych dla Ciebie raportach pokażę Ci m.in.:

  • jak działa Twoja konkurencja w sieci?
  • jakie są mocne strony Twojej komunikacji a co można by poprawić
  • jak można ulepszyć Twoją stronę www, żeby lepiej pozycjonowała się i lepiej spełniała swoje cele?

Monitoring konkurencji i trendów w branży

A może zastanawiasz się, co robią Twoi konkurenci w Internecie i jakie są trendy w branży? Jak wykorzystują swoje kanały mediów społecznościowych i jak komunikują się ze swoimi klientami. Mogę to dla Ciebie sprawdzić.

Plan działania w sieci

Chcesz wiedzieć, na czym się skupić, żeby najwięcej zyskać? Chcesz oszczędzić swój czas i zniwelować koszty? Potrzebna Ci dobra strategia marketingowa.

Analiza działań w Internecie

Masz wrażenie, że nie wszystko działa tak, jak powinno? Zastanawiasz się, jakie trudności mogą mieć Twoi Klienci w odbiorze Twojej oferty? Chcesz wiedzieć, co można ulepszyć? Skorzystaj z audytu.

Wsparcie w działaniu

Potrzebujesz pomocy w przygotowaniu stron www, tworzeniu treści, ustawianiu i optymalizowaniu reklam w mediach społecznościowych czy Google bądź innych działaniach w sieci? Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić.

Promocja produktów i usług w Internecie

Copywriting

  • Artykuły blogowe na dany temat ( research, tworzenie tekstu, uwzględnianie celów komunikacyjnych/biznesowych i optymalizację pod kątem SEO)
  • Artykuły SEO
  • Artykuły do prasy Opisy na stronę www
  • Przygotowywanie ofert handlowych

  • Strony www

  • Tworzenie stron www
  • Zarządzanie stroną www (tworzenie kopii zapasowych, aktualizacja wtyczek)
  • Dodawanie wpisów na blogu (redagowanie tekstu oraz rozmieszczenie treści, ewentualnie dodanie grafik)
  • Dodawanie nowych podstron i ich edycja

  • Reklama

  • Reklama na Facebooku
  • Reklama Instagram
  • Reklama YouTube
  • Reklama Google ADS
  • Wizytówka Google

  • Content marketing

  • Przygotowywanie prezentacji (Power Point, KeyNote)
  • Tworzenie PDF - tekst, korekta, skład
  • Grafiki na stronę www i do social media
  • Kompresja zdjęć i grafik
  • Przygotowywanie gifów
  • Montaż filmów video na Youtube
  • Uruchomienie i prowadzenie newslettera

  • Kanały Social Media

    Przygotowanie i publikacja w kanałach:social media:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
    (Kalendarz publikacji treści, przygotowanie treści, przygotowanie tagów, proste grafiki/montaż video)

  • Zobacz opinie ludzi, z którymi pracowałam

    Pani Katarzyna realizując zlecenia dawała dowód solidnego i profesjonalnego podejścia do wykonywanych zadań. Jest spostrzegawcza i potrafi w trafny sposób przekazywać wszelkie uwagi na temat pojawiających się przy pracy problemów.
    Adam Guzdek
    Prezes Zarządu Śląskiej Agencji Reklamy i Marketingu
    Praca Pani Katarzyny była wykonywana zawsze na bardzo wysokim poziomie - wnikliwie, inteligentnie, pomysłowo i starannie. Byłam bardzo zadowolona z przygotowanych przez nią tekstów, opracowań, strategii działania i raportów.

    Jest osobą twórczą, a w dodatku obdarzoną lekkim piórem i umiejętnością tworzenia naprawdę ciekawych tekstów. Co jest równie istotne, pani Katarzyna pracuje szybko i sprawnie. Jest samodzielna i nie potrzebuje wielu wskazówek, jeśli chodzi o zakres wykonywanej pracy.
    Pani Katarzyna zna obowiązujące trendy w mediach i potrafi na bieżąco je dostosowywać do potrzeb Klienta.

    Ma duże zdolności analityczne, które wykazuje w codziennej pracy. Jest samodzielna w działaniach i nie ogranicza się do zadanych obowiązków, ale wychodzi z dodatkową inicjatywą czy propozycją rozwiązania problemu.
    Jacek Siatkowski
    Prezes Gabos Consultants Sp. z o.o.

    Najczęściej zadawane pytania

    1.Analiza Twoich potrzeb i ustalenie formy współpracy (godziny pracy, sposób komunikacji między nami).

    2. Przygotowanie oferty.

    3. Przygotowanie umowy.

    4. Po załatwieniu formalności zaczynamy współpracę. 

    PROSTE? Napisz, na pewno się dogadamy 😉 

    Przy zleceniach projektowych – na początku ustalamy zakres i cenę projektu – sprawa jest jasna.

    W przypadku zleceń godzinowych – wszystkie prace są mierzone za pomocą narzędzia Toggl i raportowane co miesiąc.

    Oczywiście! Zapraszam do skorzystania z pakietu startowego – 5h za 225 zł. 

    Zawsze informuję wcześniej o tym, że zbliżamy się do limitu i rekomenduję dalsze działania. Do Ciebie należy decyzja, czy chcesz skorzystać z dodatkowych godzin wsparcia, czy przekładamy część prac na kolejny okres rozliczeniowy. Ty także ustalasz priorytety działań (chętnie tu służę podpowiedzią).

    Forma kontaktu jest do ustalenia. Do zlecania zadań odradzam jednak mail. Możemy współdzielić dokumenty Google albo pracować na systemie do zarządzania projektami (rekomenduję!) Z różnymi klientami pracuję na różnych systemach do zarządzania zadaniami – Nozbe, Trello, Asana, Slack. Jeżeli nie masz nic w swojej firmie na pewno pomogę wybrać któreś z rozwiązań.

    W przypadkach wymagających rozmowy forma dowolna – telefon, Skype, Zoom lub e-mail.

    Strategie, audyty, monitoring, przygotowanie strony www – te działania rozliczamy projektowo. Wyceniam na podstawie złożoności projektu/liczby kanałów/stron do analizy.

    W przypadku stałej współpracy przy promocji marki wszystko zależy od zakresu zadań lub miesięcznej ilości godzin, na którą się umawiamy. Ofertę przedstawię po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami.

    Oczywiście. Skontaktuj się ze mną i opisz, czego potrzebujesz, a resztę zostaw mnie.

    Po prostu napisz! 🙂